Jag fick höra Linas bebis :)

Efter att ha spenderat några timmar i stallet i morse blev det en snabbdusch o sen åkte jag till Lina.
Tänk att jag hamnar där så fort jag blir lite ledig :)
Det är så skönt att bara sitta o prata av sig lite med henne.
När vi hade fikat lite frågade Lina om jag skulle följa henne till Mvc, dom skulle kolla upp bebisen lite.
Bebistokig som jag är så sa jag naturligtvis JA!
Det blev mätning av mage, blodtryck, blodvärde men det bästa av allt var att få lyssna på bebisens hjärtljud!
Så häftigt att höra bebisen lilla hjärta slå.
Helt sjukt att det ligger en bebis där inne som snart ska komma ut..
Det verkar iallafall vara en liten vild individ, som "den" sparkar o lever runt där inne!





Ett starkt litet hjärta slår där inne.



Flicka el pojke?
Snart får vi veta :)

Kramelikram





Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh vilken mysmage! Det är ju så härligt att höra hjärtljud!

2009-04-28 @ 22:40:59
URL: http://glantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0