Så najs :)

Har varit hos Malin idag en stund medans jag väntade på att kusen skulle käka upp sin frukost.
Så kul o sitta ute på Malins altan o språka lite, man får veta så mycket skvaller då! ;)
Fick veta en hemlis så jag blev så glad så glad!
Passade på att följa med Malin till Blixbo med hundarna för att få dem vaccinerade.
Hade förberett mig på en massa gnäll o tjop men ikke.
Både Wilma o Aika skötte sig så duktigt!
Som belöning för att jag följde med fick jag glass.
Kan det blir bättre en dag som denna?

Ute i hagen stod min lilla älskling o verkade måttligt glad över att motionera.
Det tog väl ca 30 min att få C ren men då va han glänsande!
Längesen han såg så fin ut :)
Inge mer vinterpäls!!
Tog en långtur i skogen, kan lova att både jag o C njöt.
Det va så vamt!
C gick verkligen som en klocka idag..
Gick i form i allagångarter, brydde sig inte ens om att sopbilen kom på om körning o kunde iallafall stå still 4 sekunder när vi skulle öva på halter.
Ibland blir man så stolt så man nästan spricker!

Nu ska jag åka in till stan o hälsa på farfar.
Efter ca 10 månader på sjukhus har han fått flytta till Kopparlunden.
Förstår att han kommer sakna personalen på sjukan.
Både personalen på intensiven o på rehab har varit guld!
Hoppas att han kommer att trivas nu på lunden.


See u later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0