Barnkalas

Hej o hå!
Tänk att man sitter framför datorn när det är så fint ute.
Men för en gångs skull sitter jag inte bara inne o latar mig!
Jag är nämnligen barnvakt åt Alfred medans Lina försöker få födelsedags barnet Emil att sova en stund..
Emil fyller 2 år i morgon men kalaset blir idag :)
Vi har blåst ballonger, kastat serpentiner o bakat tårtor!
Både gluten o laktosfria :)
Så nu kan alla smaka!

Just nu sitter jag i ett linne som inte är mitt utan jag fick lov att låna va Lina.
Lina skulle åka till affären en snabbis o lämna mig hemma med pojkarna o vad gör gossarna?
Jo båda hinner bajsa!
O lilla Alfred hinner bajsa på mig..
Lilleman sket så det läkte åt alla håll o kanter ur blöjan!
Aja, tur att man är van :)


Nä nu ska jag vara lite social för nu kom det gäster!
Sen blir det att åka till Linghed o fika hos Brita som fyller 25 :)


Kraaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0