Dags att sova.

Då har man avverkat en arbetsdag till..
7-13 o sen 15:45-22.
Nu är man trött!
Men samma visa imorgon igen.

Är så himla glad för mina kollegor!
Det är så otroligt skönt att jobba med folk som man kan lita på.
Det är så mycket roligare o det går så mycket fortare!
Tack kära Emma :)

Per har haft kräftskiva här hemma medans jag va på jobbet..
Synd att han ska va ledig en enda helg o då ska jag jobba!
Men så kan det vara!
Är hur som helst jätteglad att dom haft trevligt.
Jag fick ju pussas o kramas lite när jag kom hem iallafall... :D

Nu kryper jag ner i min svala källare med Diva o ska sussa..
Misstänker dock att jag kömmer att höra när Per o Emme kommer hem i natt ;P



Bästa Emme




Kramar


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0