Kidnappa Brita!



Mickis hämtar Brita i Linghed.
Ögonbindel på ;)



En ganska nervös Bibbi som fått nå gott o dricka!



Omtumlad men lättad av att se att vi var på slussen o inte på nå flygfält :)



Frida, Mickis o Brita.



Emma o jag njuter av en cider.




Det blev massa god mat o dricka på Sluss cafet :)
Jag åt en jättegod räksallad.



Sen blev det minigolf!
Frida ser väldigt konsentrerad ut :P



Emma o Brita posar så tjusigt så!


Hoppas att flickorna har haft en lika trevlig kväll som jag hade.
Kändes underbart att få skratta igen :)
Tack!

Kraaaaaaam

Kommentarer
Postat av: Mickis

Hihi..kolla in min blogg gumman, HAR faktiskt uppdaterat å skrivit om gårdagen jag med ;) Hade jätteskoj. Puss å Kram

2009-08-07 @ 07:19:27
URL: http://mickistysk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0