Konferensdag o kotten

Konferensen fick riktigt bra, ser ut som om att va har en mycket lovande år framför oss.
Ska bli intressant o se hur allt artar sig!
Är nu inbokad till uppföljningskurs o lite annat skoj.
Jag o Yvonne åker till exempel till stockholm på söndag, dom behövde 5 kommunalare till den Rödgröna dagen som kommer hållas i Kungsträdgården..
Massa bra artister kommer o när jag frågade vad arbetsuppgifterna skulle vara så svarade dom bara, åk dit o visa att ni finns o ha jäkligt roligt!
Låter väl inte allt för svårt? ;)
Längtar redan tills på lördag när Vonnie kommer hit!

Nått mindre roligt som hände idag va att jag, eller snarare Diva hittatde en skadad ekorre idag..
Jag vet att man ska låta naturen ha sin gång men när man hittar en liten bebis liggandes iskall på marken så kunde jag inte låta bli att vara jag..
Den lilla ekorren fick följa med in i värmen o fick lite mat (Findus kattmjölk)
Han åt o kikade lite men va väldigt slö.
Har nog aldrig sett nå så sött, vi kallade honom för Kotten.
Men tyvärr var han biten (katt kanske? )o angripen av både det ena o det andra så efter nån timme somnade han  in.
Synd på ett så sött djur men men..

Sen åkte jag o Nårsa till stallet o tog in hästarna.
Skönt att slippa det kalla regnet som nu börjat ösa ner!
Fick några varma pussar av pållarna så nu är man varm ända in i själen!

Sov så gott alla goa vänner!



Kommentarer
Postat av: Amanda & Oscar

Nej usch så ledsamt, jag hade storgrinat om det var jag som hittat ekorrbebisen...

Ja det vore jättekul o ses!

Torsdag em? Fredag? Måndag?

2009-08-31 @ 23:30:34
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: Martina

Åh, nej.. Vad jobbigt, jag hade som föregående talare också skrev, storgrinat om det var jag! Men då fick han det bra den sista stunden han levde iaf, med god mjölk och värme. Du är så bra! <3

2009-09-01 @ 10:30:55
URL: http://mariamartina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0