Sömnbrist

Jaha, det blev inge sova i natt heller..
Fick o la mig vid 23.30, va inge trött men det borde jag ha varit efter dom här dagarna.
Trodde att huvudvärken skulle söva mig lite men ikke..
Har legat o vridit o vänt mig, fram o tillbaka.
När Per kom hem 3:30 var jag fortfarande vaken.
Så skönt när han kröp ner i sängen, hans doft gör mig så lugn!
Men jag somnade inte förens klockan 5 ändå..
Ni kanske kan gissa att jag inte va i jobbskick när klockan ringde 6.30.
Känns så hemskt att ringa o förklara att jag inte kan jobba..
Jag är ju inte sjuk men jag mår inte bra.
Som tur var det Annika som svarade när jag ringde, där behöver man inte förklara el ha dåligt samvete..
Sånt känns skönt.

Nu har jag sovit ett par timmar, men huvudvärken hänger med idag också..
Hoppas att det blir bättre under dagen..

Kramar


Kommentarer
Postat av: Martina

Hoppas du kan sova inatt istället, och att du får lite ro!

2009-08-19 @ 15:35:47
URL: http://mariamartina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0