-15 grader!

För ett par dagar sen var det regn o slask ute!
Men nu är marken frusen o det gnistrar i gräset :)
I morse när jag kom till stallet var det -15 grader.
Det bet riktigt i kinderna när jag gick med hästarna til sina hagar...
I like it!
Nu börjar julkänslan komma smygandes!

Igår blev det myskväll med Brita, Frida o Per.
Vi kollade på ice age 3 :)
Pepparkakor, lussebullar o glögg blev det till.
Filmen var bra, men jag måste nog se den några gånger till för att älska den!

Nä nu börjar min rast ta slut!
Back to work!

Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Martina

Åh, vi måste titta på den nån gång, jag har fortfarande inte gjort det!

2009-12-03 @ 14:25:56
URL: http://mariamartina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0