God morgon!

Hade planerat en sovmorgon utan väckning..
Att få vakna helt o hållet av sig själv.
Men ikke!
Då va det nån jubelidiot från vem vet var som ringde fel.
Gaaaaah!
Jag menar, vad är oddsen?

Jag bakade igår, marängtårta med chokladkräm o lussekatter :)
Misstänker att det finns några spår kvar efter mitt bak i köket...
Ooops!
Kanske är dags att spendera lite kvalitetstid med dammsugaren?

Per åkte till en kompis igår kväll o drack öl medans jag stannade hemma o tog det kurerade mig.
Var lite krasslig igår.
Tänkte att jag skulle duka upp med ostkrokar o coka cola som fredagsmys.
Men när jag väl började äta så va det inte så gott som det brukar!
Har ju varit avhållsam sen kursen i rättvik....
Det är ju aslängesen!
Har inte heller varit så supersugen på godis heller.
Min duktiga coach har gjort ett bra jobb ;)

Nu ska jag fixa klar tårtorna o röja av lite här hemma.
Ska hinna till stallet också innan Pers familj kommer hit o firar honom.


Ha en bra lördag nu allihopa!

Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0