Grym kväll!!

Kvällen igår blev jättelyckad!
Tänk att man kan träffa så olika personer o gå så bra ihop.
Vi är en ganska blandad grupp.
Det är allt från hårdrockare till spelfjantar ;)
Men så kul vi kan ha ihop!

Mija o Yvonne hämtade mig sen mötte vi upp Viktor o Martin på Ica i gävle.
Handlade o sen åkte vi hem till viktors lägenhet där vi skulle hålla hus :)
Jag o Yvonne fick lov att smita iväg ett tag för att fixa det sista till pojkarnas julklappar!
När vi kom tillbaka hade även Daniel o Pär kommit :)
Vi korkade upp, satte på lite musik o började med maten.
Till förrätt stekta tortillias med ost, kyckling o lök.
Det heter nått speciellt men jag kommer inte på vad just nu...
Till varmrätt blev det JD pasta.
En supergod köttgryta med gorgonsola, grönsaker, färska champinjoner, grädde o jack daniels :)
Makalöst god!
Efterrätten var en baileyspannacotta :)
Super söt men smaskig!

Under kvällen hann vi med julklappsutdelning, o jag kan väl säga att det blev succe ;)
Längesen jag skrattade så!
Sen blev det bastubad senare på nattkröken.
Alltid lika skönt o trevligt att sitta i en bastu o filosofera med vänner :)
Kvällen som nu blivit morgon, avslutades i viktors soffa med en Skepp o hoj i handen (varm choklad med mintu)
Trots snarkande, irriterande grön lampa o gävleraggare utanför fönstret så sov jag som en sessa :)
Massa morgonmys blev det på söndagen!
Eftersom jag sov i soffan så kan man ju nästan säga att jag fick frukost på säng.
Allihopa satt o åt frukost tillsammans med rufsiga kalufser, trötta ögon o lite lätt huvudvärk ;)
Men det var det helt klart värt!

Naturligtvis kramades vi hejdå i gävle men jag vill ändå skicka en bamsekram till er som var med igår.
Tack för en grymkväll :)

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0