Snöstorm!

Vart tog vägen vägen?
Ja lite så kändes det att åka till stallet i morse.
Man såg vägen, plötsligt försvann vägen!
Lite väl magklittlande kan jag lova...
Tur att man åkt den där vägen otaliga gånger så man vet hur den går.
På kyrkrakan var vägen helt översnöad...
Jag vred på ratten men bilen ville rakt fram.
Hmm...
Men det gick bra :)

Nu är hästarna ute med frulle, det är mockat åt Calle o Smefaks o jag har packat lite kvällshö.
Misstänker att en liten träningsvärk kommer att dyka upp i morgon.
Det är riktigt jobbigt att pulsa i djupsnö!
Igår fick jag ju då lov att jaga ett av dom där fyrbenta djuren...
Troy ville inte gå in för det var läskigt när det blåste!
Så han betedde sig så där underbart som bara unghästar kan.
Det slutade med att jag stod utan häst i handen.
Morr..
Tackvare en tom tuggummipåse kunde jag locka den korkade djuret att komma till mig.
Sen fick han lära sig att veta hut!
Synd att han är så förjävligt söt...

Om en timme blir det annandagsbandy här i Liljansbyn!
Liljan-Linghed :)
Som vanligt får jag lov att stå i mitten...
Kanske liiite mer åt Liljan.
Förlåt Brita ;)

Kanske man ska gå ner o hoppa lite i sängen så Älsklingen vaknar?
4 timmars sömn räcker väl?
Mohahaha :P

Lina ligger hemma i kräksjuka så jag skickar en kryapådig kram till henne! Kraaaaaam.


Okejdå, kram till er också ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0