Städning igen då...

Jaha, nu gick det inte att undvika nå längre...
Städningen.
Man sover borta en natt, kommer hem o huset ser inte ut som man lämnade det.
Det första som slår mig när jag kliver ur bilen är "doften" av kräka, nån stackars sate har spytt från våran altan.
Kommer in i hallen o spegeln hänger på sned, liksom balanserades på en spik.
Det finns inte ett enda rent glas i skåpet för alla står på bänken.
Det luktar så där underbart söndag...

Igår kunde jag förtränga kaoset men inte idag.
Nu går tvättmaskinen o diskmaskinen för fullt...
Har lagat mat så det finns matlådor tills i morgon.
Nu ska det värsta röjas undan...
Jippie...

Ska bara försöka slita mig från S.W.A.T bara.
Ruskigt bra film :)
Ingen som är sugen på att städa så jag slipper?
Pliiiis?


Puss på er ändå ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

han som har stökat till kanske kan plocka undan själv?? varför gör du de för????

2009-12-29 @ 08:33:09
Postat av: Jenny

Man lär väl hjälpas åt om man bor tillsammans? Jag skickade ut honom på att ploga gården medans jag plockade undan inne. O vem vet, nästa gång kanske han får städa efter mig? ;)

2009-12-29 @ 11:23:04
URL: http://jennyzen.blogg.se/
Postat av: Anonym

jo klart man ska hjälpas åt men har han haft fest hade då inte ja städat upp efter han om ja inte ens va hemma.. aldrig i livet nån måtta får de va.. men de är ju upp till er såklart.. ;)

2009-12-29 @ 14:16:57
Postat av: Jenny

Det är bara att hålla tummarna att han gör samma sak för mig nästa gång! Men tack så mycket för omtanken :)

2009-12-29 @ 22:14:46
URL: http://jennyzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0