Till dig Ahmanda.

Tänkte passa på att skriva några rader om o till Ahmanda.

Ahmanda som tack vare ödet (i belive) kom in i mitt liv.
Tänk vad en liten gest, ett mail kan göra stora förändringar i ens liv!
Jag är så otroligt tacksam att ha en person som henne i min närhet.
Hennes underbara humor, lättsamma sätt o tokiga påhitt är några saker som gör henne speciell.
Hon är en vän som jag kan skratta o gråta tillsammans med.
En vän som jag alltid kan lätta mitt hjärta inför.

Du är den som många gånger plåstrat om min trasiga själ.
Tack för att du finns här, i mitt ljus o i mitt mörker.
Jag älskar dig.

Älskar den här bilden, den är så.. Ahmanda ;)

Love J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0