Titta vad jag kan!



Har bakat tillsammans med en kund idag.
O för er som inte förstår vad jag menar med kund så menar jag en av de äldre som har hemtjänst.
Förut sa man pensionärer, sen blev det vårdtagare, tror det hette omsorgstagare ett tag också, efter det brukare men nu ska vi kalla dom kunder.
Jag tycker att det låter konstigt.
Men what ever!
Jag har iallafall bakat lussekatter på jobbet idag.
Det är så roligt när man får chansen att sätta lite guldkant på tillvaron för nån av de äldre.
Vi hade riktigt roligt under dom timmarna jag var där :)

Visst blev lussekatterna fina?
Ganska iallfall ;)
Synd att dom jäste så mycket!
Jag fick lov att skära isär dom för det blev så trångt på plåten.
Men goda blev dom iallafall :)

Kram!!





Kommentarer
Postat av: Emma

Åå vad fina och vilken julmys du får fixa med på jobbet! Snacka om att ge guldkant på tillvaron för dina "kunder"!! Jo visst har du rätt att jag tycker det är lite kul med ridningen igen.. Tackvare den nya donnan ja! =) Jag borde nog satsa på att bara ha hästar för utbildning, det är verkligen det jag tycker är roligast!! Kram kram

2009-12-03 @ 19:05:41
URL: http://annaemmma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0