Vad gör man?

Det verkar verkligen som att Callisto hatar sin boxgranne Vilda!
När jag är i stallet så är man mest fokuserad på mig o bråkar inte med na men jag har fått höra av Lina o Carina att han beter sig riktigt illa annars..
Värst är det på kvällarna när det ska nattas.
Han lägger öronen bakåt o gör utfall mot henne...
I går hade han tydligen försökt klättra över till henne också!
Så idag skulle dom spika dit en till planka..
Jag blir så frustrerad!
Kan förstå om det var för att han var uttråkad o allmänt gring.
Men nu har jag börjat rida honom igen efter långa veckors "vila".
Så han borde bättra sig!
Vad gör jag annars?
Så här kan det inte fortsätta!
Vill inte att han ska göra sig själv eller nån annan illa.
Vill inte heller behöva flytta igen...

Har lagt upp en liten plan nu med mål som ska hålla mig o C motiverade.
Något att sträva efter..
Har även börjat fundera på medryttare.
Jag hinner inte rida så pass mycket som jag önskade :(
Det finns en tjej som jag vet är duktig o inte rider så mycket just nu..
Ska nog höra med henne om hon skulle vilja prova C.
Men jag vill sätta igång honom själv så jag ser att allt är ok först.
Håller tummarna!!



Min älskling :)



Kommentarer
Postat av: Lina

du behöver inte flytta jenny!!! vi fixar det! i promise u!

2009-12-08 @ 17:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0