Vilken miss.....

Jag trodde att jag skulle börja jobba kl 15.45 idag men vid 13.30 stod älskade Ämma på min trapp o sa att jag skulle ha börjat för en timme sen!
What?!
Ingen hade märkt att jag inte dykt upp, förens 40 min efter det att jag skulle ha börjat.
Dom hade försökt ringa hem, men jag pratade med goa Yvonne så det va ju upptaget.
Mobilen låg nere i sovrummet så den hörde jag inte heller.
Så jag lullade omkring hemma lyckligt ovetandes!
Har nog aldrig varit så snabb till jobbet någonsin!
Men hur som helst fick kunderna den hjälp dom skulle ha dock lite senare än vanligt.
Tack Fransson som ställde upp o hjälpte till :)

Till sist redde vi ut det lilla missförståndet o ja, det var mitt fel!
Jag hade kollat på fel schema...
Man lever då upp till namnet ibland, rikspucko ;)

Nu ska rikspuckot lägga sig i soffan o varva ner o tycka synd om sig själv en stund.
Min tredje visdomstand har börjat spöka igen..
O det gör ont :(
Nu skulle man ha haft lite glass...
Men det är måndag så det får jag skippa!
Måste ju lyda order ;)

Sussa sött!!

Puss







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0