Badabadabada!!

Har jobbat femtedagen på raken nu efter semestern..
Det börjar gå lite småsegt nu men bara 2 dagar kvar innan man blir ledig o ska på läger!
Idag kom min efterlängtade hoppsadel, riktigt fin!
Cs jättemanke fick plats, jag satt bra o den låg rakt o fint på ryggen..
MEN sadeln ligger an mot bogbladet, det felar på ca 1 cm!
1 jävla cm!
Så det är bara att försöka sälja denna o hitta en ny.
Morr.. :(
Men ridturen gick kanoners iallafall :)
Vi satsade på lite galopparbete idag o det gick så bra.
Kunde både korta upp o länga min dunderklump i galoppen.
Ibland får han  för sig att han inte vill..
O då gör han det inte.
Men idag fick matte som hon ville, yey!!

Resten av kvällen spenderade jag tillsammans med Malin :)
Vi badade bubbelbadtunna med hubbabubbabadskum!
Det va så bubbligt o luktade såååå gott.
Jenny blev 6 år igen :)
Så mysigt så!



Nä nu ska jag sussa.
Nattinatt mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Martina

Vad skönt det låter! :D Tur man har barnasinnet kvar ännu, jag o Malin pratade om det idag när hon ville att jag skulle köra rätt igenom en vattenpöl med bilen så det forsade upp en massa vatten.. ;P Lättroade eller vad!? :D



Det är härligt det :)

2009-07-25 @ 00:07:30
URL: http://mariamartina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0