En kväll på Harrys.

Var till världens bästa granne thomas o filosoferade en vända idag.
Det resulterade i grillning o Nårsas goda drink..
Så skönt att bara umgås :)
Sen fick jag o Nårsa för oss att vi skulle in till Harrys.
En spontan utgång så att säga!
Jag o Når rotade igenom min garderob o hittade en killeroutfit till henne!
Så het så het ;)
Piffade till oss är hemma o tog en aqua tini, mumma!
Fick skjuts in av Johan o sen drog det igång ;)
Träffade Emelie, min bästis i unga dar ;) o tog sällskap med henne under kvällen.
Väldigt nice!
Öl o tequila rose, sen släppte vi loss på the dancefloor!
Peter o Jakob kunde dansa dom med ;)
Tack snälla herr Bond för ölrundan!!!
Blev en jätte trevlig kväll med så roliga människor!

Kände verkligen att jag behövde komma bort från verkligheten en stund.
Tack alla som tröstat o visat omtanke.
Ingen nämnd, ingen glömd.
Det värmer så med ett tröstade ord.

Love J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0