Helgen som gått...

Så vad har man hunnit med i helgen då?

Var på mannes i går..
Det va helt okej.
Inte lika kul som vanligt men jag va nog inte riktigt på humör.
Men det är alltid kul o dansa :)

Jag har varit o hälsat på farfar på Lunden.
Tänk att det snart har gått ett år.
Ett helt år...
Han är nog den starkaste människa jag mött.
Men hur länge får jag ha honom kvar i mitt liv?

Idag va jag o lillasyster upp till lasarettet o hälsade på morfar.
Han sov nästan hela tiden..
Jag hoppas att han vet att vi var där iallafall..

En dag som denna är jag så glad att jag har C :)
Jag o Malin tog en ridtur idag..
Jenny har ridit i western sadel :)
Det gick riktigt bra!!

Hoppas verkligen att nästa vecka blir bättre än den här..
Fick iallafall ett jättebra söndags em tillsammans med Martina..
Det är underbart att ha en vän som man känt sen barnsben, som man fortfarande har samma kontakt med.
Vi satt o utbytte barndomsminnen idag.
Helt sjukt att man kommer ihåg saker sen man va så liten.

Föresten, Isa har kommit hem :)





Nattinatt..




Kommentarer
Postat av: Martina

Ja, det var en bra eftermiddag! God lunch fick jag också, tack! :) Måste göras om, men då utan att jag ska sticka till jobbet igen... :P

2009-07-06 @ 10:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0