Mina naglar

Var till Lina igår o pyste lite med småpojkarna!
Det finns nog inte nått som luktar så gott som bebis :)
Alfred har långt mörkt hår som man kan snusa hur mycket som helst i..
Man får nästan ett lyckorus av doften!
Emil sitter inte still så länge så man hinner snusa honom i nacken ;P




En vaken Alfred ligger på sin mammas tuttisar o filosoferar :)


Sen kom Carina förbi med sin roliga väska!
Den är fylld med nagellack..
Jag blir som en 12 åring igen ;)
Carina håller på att utbilda sig inom naglar!
Har sett Linas fina naglar med små blommor o bling bling så man blev ju lite sugen.
Så snälla Carina filade o fixade mina naglar också :D




Riktigt röda naglar blev det :)
Jag älskar dom, vad tycker ni?




Ser ni dom glittriga ränderna på tredjenageln från vänster?
Lite dålig bild bara men visst vart det snyggt?!

Hoppas bara att naglarna håller sig lika fina tills i morgon!
Då blir det Dansbandsveckan i Malung :D


PussoKram

Kommentarer
Postat av: Helene

Tjusigt hörru =) Önskar jag också hade naglar som jag kunde pyssla om, men men.. Iofs är det kanske inte så praktiskt med en bebis, men snyggt hade det varit..!

Kram på dig!

2009-07-15 @ 09:33:42
URL: http://hebens.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0