Sooovmorgon

Idag börjar andra veckan på min 3 veckor långa semester.

Har tagit en oförskämt lång sovmorgon idag.
Hur mycket sömn behöver kroppen igentligen?
Jag hade kunnat sova än om det inte vore för en grå fluffig hund som ville ha frukost!
Aja, nu är jag uppe iallafall!
Dags att försöka få lite saker gjort idag?
Nääää...
Vad står i almenackan dom här 2 veckorna då?
Jag har planerat in en sthlmresa med Yvonne o Nårsa, o en dag i Malung tillsammans med Wille o Larssa.
Det är dom stora eventen :)
Hoppas på att hinna dela en vinare med Emelie också.. ;)

Vi får se om det blir nå mer som dyker upp...
Nu ska jag umgås lite med älsklingen innan han ska åka till jobbet.

Love.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Självklart ska vi ta en vinare!!!

Vad sägs om på Onsdag?

2009-07-06 @ 14:18:15
URL: http://eeebee.blogg.se/
Postat av: Linda

ååå va skönt med semester =) jag har 2 veckor kvar tills min jag, men vill ha den nuuu...:) kraam

2009-07-06 @ 22:33:54
URL: http://lindastenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0