Valbo :)

Har varit till Valbo med fam Haglund idag.
Det va så längesen jag va där!
Mycket affärer o kika i men jag hittade inget som jag fastnade 100% för..
Hittade ett långt gult siden linne som jag gillade men sen började jag tveka.
Köpte det inte men nu ångrar jag mig :(
Ville ju ha nå snyggt att ta med till Sthlm när jag ska ner med Yvonne o Nårsa!
Men men..
Jag hittar nog nått..
Vi va in på ikea o tittade lite också.
Köpte lite saker till huset..
Önskar att jag va mer förtjust i inredning än vad jag är!
Tycker mest att det är dyrt o tråkigt..

Men det va jättekul o åka iväg en dag :)
Mycket bus med Emil o Alfred har jag hunnit med!
Sötaste ungar jag träffat :)



Alfred o jag myser framför tvn hemma hos Mats o Lina :)



Nu sitter man hemma i soffan igen...
Ensam..
Det är väl lika bra o gå o lägga sig :(
Tråk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0