Emil o Alfred

Nu har Emils lillebror kommit till världen.
Alfred kom i natt i 01 tiden om jag inte hört helt fel.
Han vägde 3680g o var 50 cm lång.
Han är sin bror upp i dagen!
Så himla söt :)
Var upp till BB idag o hälsade på.
Handlade liite presenter från mig o Emma också.
Man blir nästan sjuk av att gå runt i affärer o kika på små bebiskläder.
Alfred fick 2 pyamasar med spöken på, en grön body med en giraff på
(vi trodde nästan att det va en giraff som låg i magen).
En vit/ljusblå randig body o vita byxor :)
Alfred sussade o sov nästan hela tiden men i 2 sekunder fick jag se hans ögon.
Nu längtar jag tills jag får komma o snosa på honom igen :)


Lilla Alfred, inte ens ett dygn gammal.
Här ligger han i mina armar o sussar :)


Happy birthday baby :)

Kommentarer
Postat av: Amanda & Oscar

Åh sötbebis! Alfred vilket gulligt namn!!

2009-06-11 @ 23:25:18
URL: http://glantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0