Hämden är ljuv..

Det är så påfrestande när man själv är hemma o nykter för att man ska upp o jobba..
Man vill komma i säng i tid för att inte vara helt död morgon efter..
Men så kommer Per o Gorby hem efter Thomas 25års fest.
Inte så nyktra kan jag lova!
Klockan visade 04:35.
Tror ni att dom kommer hem, tysta o lugna o sen bara går o lägger sig..
Haha, skulle inte tro det!
Dom kommer hem o ska laga mat..
Micropizza..
Sen skulle dom fram med chipsskålar, öl o påskmust!
Jag går upp o ber dom gå ner o käka så jag kan fortsätta sova.
2 minuter är det tyst sen börjar dom duka upp allt i vardagsrummet.
Sen börjar dom prata o skratta o kika på filmerna som Per hade filmat med mobilen under kvällen.
Högljuda karlar är nog det värsta jag vet!!
Då kliver jag upp för andra gången o den här gången säger jag inte till snällt, jag morrar!
Sen hörde jag inge mer på hela morgonen ;)
Kan lova att man inte var så himla snygg när klockan ringde 07:00 o det var dags att kliva upp.
Morrr...

När jag kommer hem efter första arbetspasset sover fortfarande pojkarna.
Men inte så länge till... :)
Jag plockade fram det lilla barnet i mig o hittade en kastrull o en träslev!
Banka banka banka!!
Per hoppade nästan upp ur sängen ;)
Gorby vågade inte titta upp under täcket, han visste nog att en portion skäll väntade!

Men jag har ju fått lite hämd så nu är jag snäll igen! 
Plus att Gorby hade köpt en påse ostkrokar till mig som tack för att jag var hundvakt :D
Nu ska jag vila lite sen blir det jobb ikväll igen..
Imorgon blir det sooova..


 Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0