Inte igen..

Lina ringde mig på jobbet idag, and its bad news..
Callisto stod i hagen o var halt!
Riktigt halt..
Hade inga sår men var svälld, varm o hade puls :(
Fan fan fan!
Lina o hennes pappa tog in honom o han haltade snällt efter..
Jag kastade mig i bilen på rasten o for till stallet.
Där står min stackars krake..
Nu hoppas vi att det är en vrickning så han blir bättre.
Han har ju inte så stor koll på sina långa ben o stora fötter!
Är han inte bättre i morgon så lär jag ringa ut distriktsveterinären.
Nu får hästarna gå i den mindre hagen så vi kan hålla koll på C.

Stackars bebisen min.. :(


Kommentarer
Postat av: Amanda & Oscar

Stackars liten! Hälsa att han ska krya på sig!

2009-06-03 @ 22:42:13
URL: http://glantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0