Midsommar!!

Vilket midsommarväder!!
Svensk sommar i ett nötskal.. ;)

Nu väntar jag på att bästa Emma ska sluta jobba.
Hon kommer vid 14 o då ska vi locka hår o fixa!
Jag ska jobba mellan 15.45:21.30 sen blir det Sundens loge..
Så det är lika bra att piffa till sig redan nu ska jag kan åka till Sundens direkt efter jobbet!
Ska bli så kul o träffa alla.
Det verkar som om att alla svärdsjöbor kommer framkrypandes så fort det börjar bli sommar.
På vintern träffar man inte en enda själ när man är ute!
Så ikväll blir det nog ett himla drag! :D

Älsklingen ska ha lite förfest här hemma ikväll, så jag har fixat en liten överraskning!
Jag har lövat altanen :)
Vet inte om han kommer att bli så glad.. hihi.
Per hatar nämnligen krimskrams!
Men va fan?! Det är ju midsommar!
Är han inte hemma o stoppar mig, då får han skylla sig själv! ;)



Pusskalas! :)


Nu ska jag kika i garderoben vad man ska ha på sig ikväll!

Pusselikram

Kommentarer
Postat av: Mickis

åh va ni är fiina ihop :)

2009-06-23 @ 17:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0