Peace and lööööv

Då har man avverkat 2 dagar av 3 möjliga.
Har haft helt sjukt kul!!
Många tror att det är astråkigt att få lov o jobba när man är på P&L men det är tvärtom!
Jag har ett jobb att sköta som  innebär att jag måste ta kontakt o prata med folk..
Annars skulle jag aldrig vågat prata med nån annan än dom jag kände!
Men jag har träffat så himla mycket fränt folk!! :D
Är så förvånad över hur trevliga o glada alla är.
Jag har till o med fått lite pussar på kinderna  ;)
Smicker o fjäsk är aldrig fel!
Hihi!

Första dagen var jag mest ute på festivalområdet o delade ut prylar, öronpropparna gick först kan jag lova!
Men tuggummi, dextrosol, kondomer, plåster, läppcerat med solskydd, allt gick åt som smör i solksken.
Idag har jag stått i tältet o hållt i tävlingar, bla en tävling där de ska svara på lite frågor om LO o arbetsfrågor.
Får man alla rätt kan man vinna biobiljetter.

Det är så himla mycket folk som bara kommer fram o undrar vad man håller på med,
vissa blir kvar hur länge som helst o snackar om allt!
Väldigt nice :)

Om datorn vill så kommer det lite bilder snart :))




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0