Sundes!

Det blev en riktigt lyckad kväll igår..
Trots min brännskada så lyckades man fixa frillan o snygga upp sig skapligt :)

Det är alltid kul på Sundens men den här gången var det nästan fööör mycket folk!
Inte kul.
Jag försökte hänga på Mickis o några fler när vi skulle in till discot men tappade bort dom i vimlet.
Det va sjukt mycket folk!
När jag skulle ut så fastnade jag i dörren..
Det var så mycket folk som trängdes i den lilla dörröppningen så man kom varken fram el bakåt.
Folk knuffades  o det började bli tjafsigt.
Kände hur paniken började sprida sig när man inte ens kunde röra armarna.
Men jag höll mig lugn!
Kan lova att jag inte gick i närheten va discot nå mer.
No thank u.
Istället styrde jag stegen mot logdansen :)
Både Wille o Larssa var där så jag fick dansa ganska så mycket.
Det va hur kul som helst.
Det märks att träning ger färdighet :)

Träffade en massa roligt folk under kvällen.
Tex. Björn, en kompis som jag umgicks med på högstadiet.
Det va på Slätta hellmoppers tiden :)
Alltid lika nice att träffa Björn!
På toaletten stötte jag ihop med Hanna, som jag också träffade för första gången på hellmoppers tiden.
När jag flyttade till svärdsjö har vi träffats på fest ett par gånger!
Blir så himla glad av att se henne.
Man skickas tillbaka i tiden 7-8 år :)
Träffade också Emelie som jag jobbat med ett par år.
Vi umgicks ganska flitigt ett tag men när hon flyttade tappade man kontakten lite..
Det blev ett himla kramkalas när vi träffades igår.

Man får såna flaschbacks ibland när man möter människor!
Man märker vilka som berikat ens liv :)

Nu ska jag o Diva ta en promenad sen ska vi kika på roddtävling!

Bye!


Kommentarer
Postat av: Amanda & Oscar

Kul att det var mycket folk! Synd att inte jag kommer iväg på nåt sånt, det får bli nästa sommar. Nu är jag ju matfabrik :)

2009-06-20 @ 21:49:16
URL: http://glantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0