Tårtkalas

Tårtkalaset blev en hit som vanligt.
Knökfullt med folk, massa fikabröd o tårtor, o musik :)
Så himla kul o se alla gamlingar uppklädda o fina!
Skulle vilja lägga upp lite kort på brukarna men det får man ju inte.. :(
Men ni får hålla koll i falu kuriren istället! ;)



Jag fick låna Idas lilla Hampus.
Inget luktar så gott som bebis :)




Amanda o lilla Oscar tittade förbi o hälsade på alla.
Glad fisen!!



Nu hoppas vi att alla brukare hade en supertrevlig eftermiddag o att de vill komma nästa år igen!
Blir så stolt när man får höra att det här är nått som de ser fram emot hela året.


Kram



 


Kommentarer
Postat av: Amanda & Oscar

Varför kunde jag inte ha sminkat mig!?? bajs, hoppas jag inte syns i falukuriren.. Kram!

2009-06-09 @ 23:59:44
URL: http://glantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0