Tröök

Sitter hemma i sängen o ska försöka skriva lite..
Har inte haft nån vidare bra dag idag.
Det har gått okej på jobbet o så men jag är så lättretlig!
Känner mig nere o urform.
Misstänker att det är det trökiga vädret  o alla måsten som tränger på..
Det känns inte som om man har tid för nått.
Allt blir till måsten!
Till o med det roligaste jag vet, tex Callisto.
Jag pysslar o promenerar lite smått med honom eftersom han måste sättas igång försiktigt efter hovbölden.
Men ändå får jag dåligt samvete att han inte får göra mer!
Bara att ringa ett samtal känns krävande..
Så till er som jag har lovat att ringa upp, det kommer!
Snart..

Jag har fixat mat så jag har matlåda tills i morgon, ett måste mindre.
Min älskling hade städat undan lite här hemma o nu är han ute o springer med Diva :)
Skönt med lite ensamtid samtidigt som det är jobbigt att vara ensam.
Låter det helt weird?
Tänkte tända lite partylite ljus o krypa ner i sängen med datorn.
Ska leta reda på en bra film o kolla på..

pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0