Lite mer klag..




Den osminkade sanningen ;)
En supermysig sommarkväll förra sommaren.


Jag vill bli frisk så man skan njuta av dessa fina kvällar...
Varför blir man alltid sjuk när det blir fint väder?
Jaja, jag vet.
Det är lite väl mycket klag just nu...
Men jag vill inte va sjuk nå mer!!
Har inte riktigt tid...
Hästen ska sättas igång, jag ska jobba på peace & love, semestern börjar på måndag o jag är sjuk..
Dumma.

Tack snälla Vonnie som ringer o skvallrar lite med mig.
Hade det inte gjort så ont i halsen hade jag nog inte kunat sluta skratta än.
Snacka om osis! ;)

Måste vinka lite till Linnéa som också hittat till mig blogg.
Min gamla granne från Pilbo :D

Hugs and kisses J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0