Kläder..

Tänk vad glad man kan bli av saker..
Jaja jag vet, man kan inte köpa lycka. Men lite skillnad gör det ;)
Var på kupolen med Älsklingen för nån dag sen, han mutade mig med med en present om jag följde med honom..
Hade en sån där dag då man helst inte vill lämna sängen men med endast ett par hundra lappar på kontot så kändes erbjudandet ganska lockande..
Besöket på Jula tog ca 10min sen va det min tur :)
Hittade en marinblå skjort/klänning med trekvartärm o ett litet skärp, såg inte mycket ut för världen men i like.
Hittade också en grå kortärmad skjorta o ett guld armband.
Eftersom jag nästan alltid är pank så känns det underbart med nå nytt i garderoben!

När jag står o ska prova kläder blir jag alltid såå frustrerad. Man ser aldrig så ful ut som i ett provrum.
Det tar 2 sek innan att man fixade innan man åkte sitter på sned, hår o smink,.
Kläder tycker inte om mig.

Nu har jag iallafall några fler alternativ att grubbla över när det blir utgång!
Alla som känner mig vet att jag är en pina när det gäller att välja kläder, varje gång.
Thats me folks :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0