Ser fram emot helgen :)

Äntligen nått kul o se fram emot!
I morgon fredag har hemtjänsten hyrt simhallen på Lugnet. Jenny ska relaxa o plaska runt :)
Lite tråkigt bara att det inte verkar som om så många från jobbet kommer att komma.
Det blir nog jag, brita o chefen från jobbet.. men jag har bjudit med bästa Elenor som dejt.
Det kommer nog bli riktigt nice hur som helst.

På lördag blir det hela huset gungar i blge på stora björn.
Jag, brita, mickis o sandra har bokat bord så först middag sen dansa :)
Nu hoppas vi bara att mickis piggar på sig! Hon opererade bort halsmandlarna för en vecka sen men kan fortfarande inte äta ordentligt! Smärtstillande tack!

Nu håller vi tummarna för att vårvädret (trots sina 17minus igår) håller i sig!!

Nu ska jag packa ihop o fara till jobbet.

See u.




Brita o mickis myser :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Va tråkiga folk är! Det är väl mysigt att åka o bada! Jag och Oscar ska på babysim snart 1½ vecka kvar, ska bli så mysigt. Kram!

2009-03-26 @ 14:31:11
URL: http://glantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0