Sängläge!

Vintern håller sig kvar.. Vinter i svärdsjö.

Ligger hemma i sängen o har nyss tittat på McLeod´s döttrar, Claire har fått sin lilla dotter :)
Har sett ganska många avsnitt på tv men det märks att man har missat en del.
Nu när man är hemma med förkylning o inte har nå bättre för sig så betar jag igenom dvdboxen!
Har redan hunnit gråta lite.. O fler tårar kommer det att bli!
Det börjar med att nått är sorgligt på filmen sen släpper det liksom loss.
Det är ganska så skönt att bara ligga o låta tårarna rinna ibland.
Tur att jag har Per hemma som kan hålla om mig :)

Igår red jag både Smefaks o Callisto för Lina. Det gick faktiskt jättebra, ovant men jättekul att rida westernsadel.
Jag har fått låna Linas sadel så jag kan leka cowgirl ett par dagar till :)
Hoppas bara att jag piggar på mig så jag orkar rida lite i helgen!

Ahmanda ringde igår, det blev 1h o 30min i telefon..
Har nog inte pratat så länge i telefon sen jag va 17, haha!
Känns riktigt skönt att sitta o prata om lite allt möjligt.. Mest häst förstås!
Jag hoppas att hon kommer upp o hälsar på mig o Calle snart, annars kommer jag ner till Skåne o våldgästar :)

Tackar älskade Emma för smset.
I know babe ;)

Sleep tight.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Kul att du börjat med en blogg! Men jag blev så ledsen när jag läste om din mormor, STOR kram!

2009-03-13 @ 23:29:27
URL: http://glantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0