Världens bästa söndag!

Vaknade i morse o var hur pigg som helst.. Så skönt!
Släppte ut hästarna sen kröp jag ner i soffan.
På fm ringde en mycket trött Anna o berättade att lilla Linus var född :)
25 timmar tog förlossningen så det är helt förståligt att Anna va helt slut.
Nu väntar jag bara på att mamma o Linus kommer hem så jag får lukta lite på honom!

Åkte till blge på em för att träffa älsklingarna från Nås, Yvonne Helen o lilla Leo.
Mötte upp dom inne på rusta, Helen ska tapetsera igen :)
Underbara Yvonne överraskade genom att bjuda mig o Helen på manikyr inne på ProffisioNail på kupolen.
Vonne gjorde en jättefin nagelförlängning :)
Så vi tre satt på rad medans vi fick händerna fixade.. Lovely!
Lilla Leo som är 2 år blev lite rastlös på slutet så Yvonne tog honom på en promenad på kupolen medans jag o Helen satt o blev klara.
När dom kom tillbaka fick jag o helen varsin stor röd ros av Leo...
Åt på kompis med Yvonne innan det va dags att säga hejdå :(
Så synd att flicksen inte bor närmare!

Måste jag skriva att jag har haft en helt suverän dag?
Tror inte det.. :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0