Avblås sökandet!

Höll på att få världens psykbryt idag på jobbet!
Skulle in på Ica på rasten o köpa lunch när jag upptäcker att plånboken var borta..
Trodde först att den hade åkt ur handväskan men efter ha letat igenom hela jobbbilen, hela min bil,
samt ringt o väckt älskligen så han fick upp o leta hemma så förstod jag att den va borta!
Fan Fan FAN!
Börjde ransaka mig själv för att komma på när det såg den sist o jag kom inte ihåg!
Det har ju varit tomt på kontot ett par dagar ;)
Letade på jobbet, ringde Lina så hon fick leta hemma hos henne, åkte ner till stallet för att kolla om den låg i källaren där jag byter om men den fanns inte nånstans!
Började få panik.
Tänk om nån tagit den?
Vill inte spärra kort o beställa nytt körkort...
Orkar inte krångla!
När jag ska kliva in i bilen vid stallet så kliver jag på plånboken!
Den har måste ha trillat ur bilen igår el i förgår.
Jag blev så himla glad att jag hittade den!
Jippie jippie jippie!!

Nu ska jag lyxa till det med en chokladbit :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0