Grillning i Österbyn :)

Avslutade den låånga dagen igår med grillning hemma hos Mats o Lina.
Som tack för all hjälp med hö köpte jag o Per mat o åkte dit för att grilla.
Grillade kött, lök, paprika o tomat o strips till det :)
Tänk att allt kan bli så gott bara man lägger det på grillen?
Åt så jag trodde att maten skulle komma ut ur öronen.
Men tänk hur mätt man än blir så orkar man nästan alltid efterrätt!
Jag o Lina tror att man har minst två magar..
Som korna ungefär.
Min ena mage är nog för det jag måste äta, mat o annat nödvändigt o min andra mage är för sånt jag vill äta :)
Hur som helst bjöd Mats på en supergod efterätt.
Toscaäppelkaka :D
Mumsfilibabba!

Höll nästan på att somna i soffan samtidigt som Emil igår :)
Då va det dags att åka hem o sussa.
Är så nöjd över gårdagen!



Den lilla kalsonmannen Emil :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0