Jenny borta!

Jag sov ju som bekant hemma hos Lina inatt, sov på en gudomligt skön säng i Emils lekrum.
Emil somnade igår när vi tittade på tv o vaknade imorse o följde med mamma ner för att kolla så tant Jenny var vaken.
Jag skulle ju till jobbet.
Efter jobbet blev det faktiskt lite mer umgänge med familjen Haglund.
Jag vinkade åt Emil innan jag åkte hem o ropade hejdå.
För ett tag sen fick jag ett sms..

Emil står i lekrummet o ropar Änny!

Jag kan se framför mig hur den lilla 2åringen ser på sin mamma o tänker,
ja vart är hon nu då? Plocka fram henne.
Är det ett tecken att jag spenderar lite väl mycket tid i Österbyn ;)

Till annat..
För ett par dagar sen va ju C halt, nu är jag det.
Min högra fot är blå o så övernaturligt öm!
Tack vare C faktiskt.
Jag kan förstå att det är jätteläskigt när det blåser o saker ramlar i backen.
Men varför ska han ställa sig på min fot när han har en hel åker att kasta sig över?!
Morr..
Som HåkanBråkan säger.. Det här ska han få faan för.
Med andra ord, det blir dressyr i morgon :)

Hell yeah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0