Oförskämt bra..

..Har jag det nu :)
Sitter i sängen med datorn, ostkrokar o ett glas cola.
Det är lite lyx för mig!
Älsklingen ska jobba inatt så jag ska sova helt själv.. :(
Då måste jag få unna mig lite snask!
Är det nått som är min last så måste det va ostkrokar!
Såå gott.

Har spenderat eftermiddagen i stallet..
Mysigt att pillemasa lite i solskenet!
Red ut tillsammans med Linas nya medryttare Malin (?)
Så skoj med lite sällskap :)
C skötte sig riktigt fint.
Fikade med Lina o Bettan efteråt!
Vilken toppenkväll :)









Kommentarer
Postat av: Amanda

Mysigt!! Den som ändå hade lite ostkrokar... Ska nog äta lite gröt istället ;)

2009-05-25 @ 21:51:09
URL: http://glantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0