Ont, det gör ont.

Är hemma från jobbet idag.
Min rygg håller på att ta kål på mig!!
Jag skulle plocka ur diskmaskinen för några dagar sen o när jag skulle resa mig upp för att ställa in sakerna kom jag inte upp.
Det känns som om nått har låst sig i ryggen.
Kan inte komma på vad jag har gjort..
Misstänkte träningsvärk först men det är det nog inte..
Ringde vårdcentralen o dom trodde att jag sträckt en muskel så jag skulle köpa zone o prova några dagar.
Röra mig men inte lyfta el anstränga mig för mycket.
O med tanke på hur det har varit på jobbet på sista tiden kändes det säkrast att stanna hemma.
Var upp o ringde vc i morse sen tog jag 2 ipren o gick o la mig igen.
Sov till klockan var 13:30 :)
Behövde kanske sova?

Nu sitter jag i soffan o har nyss ätit brunch.
Känner att det blir en vädligt lugn dag idag.
Nån som vill hålla mig sällkap?


hugs and kisses



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0