Städmani

Mår mycket bättre idag.
Tänk vad lite vila o sömn kan göra :)

Åkte o handlade o med Ellis igår sen fixade vi håret på varandra.
Så kul o fixa till sig lite.
Nu väntar vi bara på Mannes premiären :)
Bara en vecka kvar!

När man ligger i soffan o försöker kurera sig det är då man ser allt som behöver göras..
Skitiga fönster, golv, halvdöda blommor o inte för att tala om trädgården.
Man jobbar, pysslar om hästen, lagar mat o handlar, hur ska man hinna städa?
Eller snarare orka?! ;)
Blundade o försökte ignorera det faktum om att mina förr så välstädade rum nu såg ut som att komma från tvprogrammet Rent hus!
Kände hur det började krypa i kroppen, städmanin var på G.
Skit också!
Började plocka lite här o var men fick inget riktigt gjort.
Ville få allt fixat på en gång!
Helt slut redan..
Men till sist så blev vardagsrumsfönsterna putsade, golvet dammsuget o nya gardinerna kom upp.
Nu behöver jag bara blunda mig igenom resten av huset.. :)
Det är nog dags att slumra en stund till på soffan..






Nya gardiner o en livslevande blomma :)


Kommentarer
Postat av: Amanda & Oscar

Se där så fint det blev! Mina fönster har inte blivit putsade på 3 år!

2009-05-29 @ 21:30:24
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vissa fönster har fått sig en omgång då o då men vissa har nog inte blivit putsade på dom här 3 åren vi har bott här! Men nu ska jag försöka beta av dom :)

2009-05-29 @ 22:12:44
URL: http://jennyzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0