Ungdomsforum 09

Här kommer lite bilder från Ungdomsforumet 2009 på Runö :)



Älskade Yvonne på vårat fina rum :)

                                            

Jag i vårat söta badrum.      Vita väggar, rosa fondväg o lila golv.                   Vardagsrummet!
Så sött :)

    

Utsikten från rummet.     Vonnie!

    

Att jag sitter här idag med världens huvudvärk är pga alla seminarier o föreläsningar.
Min hjärna är fullproppad med ideér, tankar, info o så kloka ord! ;)
Ska bli så kul att få ner all den här infon i mitt arbete här hemma!


      

Yvonne o Kalle.                Min kavaljer Martin.     Vonnie o Kalle myser.

Dags för galamiddag!
Vi flickor hade sån tur som fick så trevliga kavaljerer :)
Riktigt roligt att se alla tillfixade o snygga.
Kändes lite lyxigt med fotografering, välkomsdrinkar o middag :)
Men det var vi värda!

  
 
Våran finmiddag!
För ett litet matmonster som mig var detta himelskt! ;)


 

Wanja tittade in o berättade hur duktiga vi är :P
Sen blev det prisutdelningar m.m.
Har så ont i handflatorna pga allt klappande!
Men det var dom värda våra fantastiska medlemmar.

     

Kalles glittriga naglar :P  Mija o Vintor                  Johan :D

         
Helena vår söta ny vän   I väntan på maten :)  Kalle posar!





Yvonne, Viktor, jag o Mija :)
Den här bilden får nästan sumera våra dagar på Runö.
Nu längtar vi bara till nästa år!

Massa kramar från



Kommentarer
Postat av: Amanda & Oscar

Åh va kul ni har!! Nu blir jag lite avundsjuk :)

2009-11-12 @ 22:36:33
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: Helena Andersson

Hi, hittade ju mig:) Söta du. Hoppas vi ses snart igen. Gillade er alla:)

Kram

2009-11-15 @ 13:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0