Gårdagen

Hela gårdagen kan nog beskrivas med ett ord, MYS :)
Stöpte ljus med jobbet o det va riktigt trevligt!
Kul att träffa kollegorna utanför jobbet..
O ljusen blev så fina!
Får lägga ut bilder sen..
Sen for man neråt i sverige, i ett riktigt skitväder men men..
Fick ett varmt välkomnande när man kom ner till uppsala.
Kvällen spenderades i soffan med ost o kex.
Ett glas vin fick man också :)
Hann nog somna innan fötterna lättade från golvet..
Haha.
Sköööön soffa!

Idag har jag o Manda varit i stallet hela morgonen!
Släppte ut 16 hästar sen blev det en ridtur..
Jag fick rida lilla Linus, 6 år o 180cm :)
Han är nog de fränaste hästen jag ridit!
Lika snäll som stor :P
Han testade mig i galoppen men Ahmanda hade varnat mig o gett mig ett tips på handbroms så det gick bra.
Får berätta mer sen för nu kom Ahmanda med min lunch :D
 
Puss o Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0