Personalfest :D

Tänka sig!
Jag är klar i tid :)

Har stressat runt hela dagen känns det som.
Jobbat 7-14 sen väntade stallet o naturligtvis såg Cs box ut som en travbana!
Skithäst! ;)
Att ta in pållarna gick snabbt o enkelt, tack gode gud!
Till o med Troy höll alla fyra hovar i backen.
Sladdade hem till Lina o lämnade pengar för party lite, pussade lite på Alfred också.
Tant Jennys sötfis!
Var sen hem till Johan o hämtade min lilla godispåse som jag lämnade där innan vi stack till hela huset gungar..
Martini Bianco o passoa :) Mumma!
Sen fick Ådin snabba sig på hem.
Snabbdusch o rota igenom garderoben..
Hittade lite kläder som fick duga.
Kladda på sig ett ansikte har jag också hunnit.
Så nu väntar jag på att Camilla ska komma o hämta mig :)

Ska bli riktigt roligt att bowla ikväll med jobbarkompisarna.
Kan hända att det blir en liten drink också :P
Man brukar se ganska så lustig ut när man inte har bowlat på ett tag ;)
Vissa har ju en tendens att släppa klotet bakom sig, haha!
Vi får se om det kanske dyker upp lite kort här på bloggen också!

Hoppas alla får en jättetrevlig fredag :)

Puss o kram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0