Stalldag på Frötuna med Ahmanda :)



Ahmanda njuter av en delikat statoilfrukost i stallet :)



Skulle ni äta frukost med dom här händerna?
Haha, jag såg hur jag såg ut efter det att jag ätit :P



Lusse va lite sugen på våra mackor :)



Nyvaken Lilleman!



Lilla Linus på 180cm :)
Trodde inte att jag skulle komma upp men tack vare ett brunnslock så gick det..




Jag o LinusFlinus :D
Blev helt kär i den här hästen..
Klart den coolaste jag ridit :)



Ahmanda försökte ta några bra bilder men det gick lite sådär...
Men det gick desto bättre att rida.
Ahmanda är nog världens bästa lärare :)
Linus är en stor häst o det är mycket häst att rida.
Väldig skillnad i gångarter mot C kan jag lova.
Men med hjälp av Manda så gick det jättebra!
Han försökte sticka en gång i galoppen men Manda hade förvarnat mig o visat hur jag skulle lägga i handbromsen!
Så nästa gång gick det bättre ;)
En riktigt riktigt rolig ridtur med tyrannen Ahmanda ;)
Mina ben är så möra idag!
Men det var det värt...

Tack gumman för den här gången!
Alltid lika underbart.
Är så otroligt tacksam att jag har dig!

Längtar redan tillbaka :)


Kramar











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0