Tack Ämmapämma!

Har haft en riktigt rolig stör dag tillsammans med bästa Emma!
Det hela började med att Emma klev på min tå, sen knockade jag henne med armbågen över hennes lilla ögonbryn!
Tur att det inte gick hål...
Sen har det rullat på i samma anda!
Men dagen flöt på utan större missöden :)

Efter jobbet for jag till stallet.
Mockade o packa en jäkla massa hösäckar!
Så nu slipper vi det ett par dagar :)
Klafsade också ut i hagen o pussade på mitt älskade lilla lermonster.
Har nu pratat med en kiropraktor som ska komma ut i veckan.
Hoppas o ber om att det inte ska bara nå större fel på C!
Jag vill inte ens tänka på vad som måste hända annars...
Hua.

Eftersom jag har tagit lite semester från träning o allt vad nyttigheter heter så fick det bli gym idag.
Uppvärmning på crosstrainern o sen körde jag tre olika maskiner.
Höll på i ca 1 timme :)
Förut när jag tränat har jag tappat motivationen för lätt men jag tror att det blir annorlunda den här gången!
Jag har några väldigt fina komentarer att tänka tillbaka på ;)

Resten av kvällen spenderades i soffan hemma hos emma.
Vi fixade grönsaker med dipp (beroende?) o fruktsallad.
Emma lyckades spruta ner sig med gräddfil!
Skrattade så jag mycket jag kunde med mina ömma magmuskler ;)
Underbart!
Sen kom Magnus också o umgicks med oss!
Blir ni förvånade om jag säger att vi kikade på Sunes jul?
Igen... hihi :)
Tack Emma för en tok rolig dag!


Nu ska Jennyzen sussa om hon ska komma upp i morgon.

KramKram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0