All tid i världen..

Tänk om man hade all tid i världen..
Skulle jag hinna med allt jag vill då?
Callisto kommer i första hand jämt, han är ju min :)
Per bor jag ju ihop med så honom får jag träffa lite iallafall..
Det är vännerna som jag tänker mest på.
Man går miste om så mycket!
Man blir borträknad när man inte kan underhålla sina relationer känns det som.
Vissa vänner vet jag vart jag har, dom som finns kvar trots hur jag mår eller hur mycket tid jag har.
Jag vill träffa ALLA mina nära o kära..

Vänner är det finaste man har, o jag vill inte förlora nån.
Det hopppas jag verkligen att jag slipper..




Älskar er.







Kommentarer
Postat av: Martina

O jag älskar dig! <3

2009-10-17 @ 14:27:28
URL: http://mariamartina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0