Dålig dag :(

Det blev inge bloggande igår..
Kände redan igår att det va på väg..
En riktigt dålig dag.

Sov dåligt i natt, ensam :(
Vaknade med en orolig känsla ikroppen, olustig liksom.
Hade inte överdrivet mycket jobb men det kändes stressigt ändå.
Kände inte att jag hann ge den där guldkanten.
Sen började jag bli varm, kinderna kändes bränheta!
O efter många om o men har jag lärt mig att lyssna på kroppens röst..
Jag frågade en kollega om jag kunde gå hem när jag va klar.
Det tog inte många minuter innan folk från höger o vänster ringer o frågar om jag behöver hjälp.
Det slutade med att jag fick sluta 2 timmar tidigare!
Tusen tack underbara kollegor!


Nu blir det soffan.
Hoppas att jag mår bättre i morgon :)



Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0