Duktiga jag.. Eller ganska..

Idag har jag, hör o häpna, TRÄNAT :)
Vi har ett gym på jobbet som jag bara varit in i 2 ggr sen jag började i Svärdsjö.
För 4 år sedan!!
Det va faktiskt kul...
Måste be nån kunnig typ Mickis ;) visa hur man ska göra med alla maskinerna.
Höll mig till de lätta som jag faktiskt fattar hur de fungerar :P

Sen blev det en promenix med Diva.
Efter det va det bara att ta tag i röran i köket..
Plocka ur diskmaskinen o sen plocka i..
Men nu är det gjort!
Tjoho :)

Nu ska jag sjunka ner i soffan med en glass o sen hoppa i säng :)

Kram


Kommentarer
Postat av: mickis

klart jag kan visa dej... ;) kram

2009-10-22 @ 13:56:31
URL: http://mickistysk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0