Hello Hello!!

Jag lever o mår bra efter vaccinationen igår :)
Krasslig är jag ju jämt så det är ju är ju inge ovanligt.
Hoppas att det håller i sig!
Hoppas också att alla ni andra som också vaccinerat er klarar er utan biverkningar!

Middagen i bjurs igår va över förväntan!
Vem kunde tro att Bond kunde laga mat? :P
En riktigt trevlig kväll!
Skönt att komma ut o träffa lite folk o umgås :)
Tack Peter, Brita, Paula o Mickis!!

Idag har jag jobbat..
Har gått riktigt bra!
Sen har jag varit i stallet, gett em mat, fyllt på vatten, mockat o pysslat.
Där kan man snacka terapi :)
Har också betalat av en liten skuld som hängt över mig..
Så himla skönt!
Nu väntar jag bara på hovslagare så kanske en del av mitt liv kan komma till rätta igen..
Inte illa.


Kramar!


Kommentarer
Postat av: Helene

Låter bra det vännen, ta hand om dig!

Kram!

2009-10-20 @ 23:12:59
URL: http://hebens.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0